پرش لینک ها
اصول مدیریت

منظور از اصول مدیریت چیست؟

اصول مدیریت به مجموعه‌ای از رویکردها و دستورالعمل‌ها اشاره دارد که هدف آن‌ها هدایت نیروی انسانی در جهت رسیدن به اهداف سازمانی است. این اصول بر شفافیت در وظایف، ارزیابی عملکرد، انگیزه‌بخشی و آموزش کارکنان تأکید دارند.

مطالعه بیشتر
تعاملات سازمانی

تعامل سازمانی چیست؟

تعاملات سازمانی(employee engagement) به نوعی ارتباطات و همکاری‌ها در سازمان گفته می‌شود که به افراد و بخش‌های مختلف اجازه می‌دهند با یکدیگر و با عناصر خارج از سازمان در ارتباط باشند.

مطالعه بیشتر