پرش لینک ها
شایستگی منابع انسانی

شایستگی چیست؟ انواع مدل‌های شایستگی منابع انسانی

شایستگی‌های اساسی منابع انسانی (HR Core Competencies) به مجموعه مهارت‌ها، توانایی‌ها و دانش‌هایی اشاره دارند که متخصصان منابع انسانی برای انجام وظایف خود به‌صورت موثر و استراتژیک به آن‌ها نیاز دارند.

مطالعه بیشتر

تیم سازی چیست؟ اهمیت، مراحل و مزایای تیم‌سازی در کسب و کار

تیم‌سازی در سازمان فرایندی است برای ایجاد گروهی هماهنگ از افراد با مهارت‌ها و دیدگاه‌های متنوع که برای دستیابی به اهداف مشترک تلاش می‌کنند. این فرآیند باعث تقویت همکاری، خلاقیت، تقسیم وظایف و تصمیم‌گیری مؤثر می‌شود.

مطالعه بیشتر

شایستگی کارکنان چیست؟ و چگونه آن را افزایش دهیم!

شایستگی سازمانی مجموعه‌ای از توانمندی‌ها، دانش‌ها، مهارت‌ها و قابلیت‌هایی است که سازمان را قادر می‌سازد تا به اهداف استراتژیک خود دست یابد و در رقابت با دیگران متمایز شود.

مطالعه بیشتر
مهارت های فردی چیست

مهارت های فردی چیست؟

مهارت‌های فردی در سازمان دارای اهمیت فراوانی است. مهارت‌های فردی به مجموعه‌ای از قابلیت‌ها و توانایی‌ها اشاره دارد که به افراد کمک می‌کند تا به طور موثر در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود عمل کنند.

مطالعه بیشتر