پرش لینک ها
رفتارهای نادرست سازمان

رفتار نادرست سازمانی چیست؟

رفتارهای اشتباه سازمانی(Organizational Misbehaviors) به الگوها و اقدامات نامناسب یا ناسازگار کارکنان در محیط کار گفته می‌شود که می‌توانند بر…
قرارداد کاری آزمایشی

قرارداد کار آزمایشی چیست؟

قرارداد کار آزمایشی یکی از انواع قراردادهای کاری است که برای آشنایی کارفرما و کارمند با توانایی‌ها، سازگاری و اخلاق…
تجربه کارکنان

تجربه کارکنان چیست؟

تجربه کارکنان (Employee Experience) به مجموعه‌ای از تعاملات، احساسات و ادراکات کارکنان در طول زمان اشتغال خود در یک سازمان…
مهارت های فردی چیست

مهارت های فردی چیست؟

مهارت‌های فردی در سازمان دارای اهمیت فراوانی است. مهارت‌های فردی به مجموعه‌ای از قابلیت‌ها و توانایی‌ها اشاره دارد که به…
فشاری کاری چیست

فشار کاری چیست؟

فشار کاری به شرایط یا وضعیت‌هایی اشاره دارد که در آن فرد احساس می‌کند که بار کاری او بیش از…
جهت گیری شغلی چیست

جهت گیری شغلی چیست؟

جهت‌گیری شغلی (Job Orientation) فرآیندی است که طی آن کارکنان جدید با سازمان، فرهنگ کاری، وظایف شغلی و انتظارات مرتبط…