اهمال کاری چیست و چگونه آن را کنترل کرد؟ اهمال کاری به عملی که شامل تاخیر یا به تعویق انداختن انجام وظایف یا مسئولیتهایی است که باید در زمان…
استرس کاری چیست و چگونه می توان از آن جلوگیری کرد استرس کاری یک واکنش فیزیولوژیکی و روانشناختی است به فشارها، نگرانیها و نیازهای محیط کار.
صفر تا صد هویت سازمانی و اصول طراحی آن هویت سازمانی به مجموعه از ارزشها، باورها، رفتارها، عادتها، سنتها و تمامی عواملی که هر سازمان را متمایز و متفاوت…
تعطیلی کاری چیست و چگونه محاسبه میشود؟ تعطیل کاری به معنی کار کردن در روزهای تعطیل رسمی، مانند روز جمعه یا سایر تعطیلات مناسبتی است.
نرم افزار ERP چیست و چه کاربردی دارد؟ نرمافزار (ERP (Enterprise Resource Planning به یک نرمافزار یکپارچه اشاره دارد که برای مدیریت منابع سازمانها و شرکتها به کار…
نرم افزار ATS چیست و چه کاربردی دارد؟ ATS مخفف Applicant Tracking System به معنی "سیستم ردیابی متقاضی" است و ATS مخفف Applicant Tracking System به معنی "سیستم…
ارزش پیشنهادی کارفرما (EVP) چیست؟ EVP یا ارزش پیشنهادی کارفرما (Employer Value Proposition) یک مفهوم مهم در زمینه منابع انسانی و استخدام است
KPI یا شاخصهای ارزیابی نیروی انسانی چیست؟ KPI ها معیارهایی هستند که برای اندازهگیری عملکرد سازمان ها برای اندازهگیری عملکرد نیروی کار و فرآیندهای منابع انسانی مورد…
روش OKR چیست و چگونه اجرا میشود؟ OKR مخفف عبارت Objectives and Key Results به معنای اهداف و نتایج کلیدی است OKR معمولاً برای دورههای زمانی کوتاهمدت،…